Gå til innhold

Problemer med og godkjenne din tyske bil


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og Joa var ute å kjørte mot saltstraummen (verdens kraftigste malstrøm) en Søndag. Da vi kom ut av en sving så så vi det skiltet. Vi kunne ikke dy oss, vi måtte ha bilde av det.

Hva er sannsynligheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos kule stedsnavn - var ute og kjørte bare for å kjøre i deilig vær her en dag, mens dama var på jobb, og så skilt til Verdens Ende! :D

Det syntes jeg bare var helt konge, og måtte bare kjøre ut dit, slik at jeg i ettertid kan si at BMWen min og jeg har vært ved Verdens Ende sammen - hvilket vi nå har! :D

Utrolig tøft at det faktisk er et sted som heter det. Det er ytterst ute på Nøtterøy utenfor Tønsberg, langt uti Oslofjorden. :)

For folk fra området er det sikkert ingen stor nyhet, men jeg hadde aldri hørt om stedet før, selv om jeg har bodd her snart et år.

Fikk forresten på samme turen tatt noen fine bilder, skal se om jeg legger ut senere.

Åja, og så hører det med til historien at dama ble dritfurt og stille da jeg senere på dagen glad og fornøyd fortalte henne at jeg hadde vært på Verdens Ende. Hun er oppvokst her i området, og det var visst et sted man dro for "å tenke", noe jeg ikke hadde noen som helst anelse om! Men klarte nå å overbevise henne om at jeg ikke visste. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og så hører det med til historien at dama ble dritfurt og stille da jeg senere på dagen glad og fornøyd fortalte henne at jeg hadde vært på Verdens Ende. Hun er oppvokst her i området, og det var visst et sted man dro for "å tenke", noe jeg ikke hadde noen som helst anelse om! Men klarte nå å overbevise henne om at jeg ikke visste. :shock:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Bra det ordnet seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...