bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Får man sideskjørt ferdig lakket, eller lakker man selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Lakker dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Oki, det er ikke noe stress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg har aldri gjort det, men hør med Aguilera Jeg hadde uansett levert de inn til lakkverksted. Koster vel kanskje en tusenlapp? Er litt usikker på den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Trur ikkje eg hadde lakket sjøl, koster sikkert en liten 1000 lapp ja..men duådu hvor det gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ikke lakk selv, hvis du ikke har utstyr for det, men hvor mye vil du legge i styling. jeg har en spesiell kattalog for bmw. jeg kan legge opp noen bilder når jeg har fodt utstyret mitt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 billigst er vel www.maxam-tuning.com men passformen er ikke det beste.En kompis av meg har leppe under orginal fronten å det ser meget bra ut. Man kan også skjere ut rillene i orginal fronten å legge netting i den c",) Har du bilde av noen som har gjort det? Tror ikke det blir så bra 2 bilder av gammelbilen min med netting i front, synes det ble ganske pent jeg. mangler bare leppa nederst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 fins CCFL til e46 også? kan jeg kanskje bruke de samme "ringene" ? og hvordan får man dem på? må man åpne "lyktehuset" ?? Til deg som startet tråden: kjør full m-tech/M3-styling, front/bak/side/lister og speil gjerne interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Så var det lommeboka som er litt tynn for tida da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå