325e Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Mye frem og tilbake med motorplaner Men har sett litt på Lysholm sine kompressorer, og det frister litt. Prismessig skal det havne ganske likt med turbo. Og skulle man få en teknisk innkalling på bilen, er det mye enklere å fjerne den igjen. Men spørsmålet er: Er det best å bruke en typisk turbokam, eller er en na kam å foretrekke her? Skulle gjerne ha visst dette, da toppen snart skal overhales.
S3TR Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Et teknisk spørsmål som kan være veldig komplisert..Det kommer mye an på hvordan bilen skal brukes, antall hk osv++. En spesiell kam er dyr og skal du ikke hente ut ektstremt med hester er nok en original kam god nok. Uansett bør du kontakte feks. VS motor og diskutere saken for å få et skikkelig svar.
325e Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Skrevet Mai 6, 2005 Da ringer jeg V.S og hører jeg. Er han sånn noenlunde ok på pris? Bare så jeg ikke blir lurt
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 han er veldig hyggelig og imøtekommende. er ikke alle disse karene dyre da. send meg en pm vist du skal ha nr til en som selger kammer fra ppf.
325e Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Skrevet Mai 8, 2005 Et spm til Vil kombinasjonen med b27 blokka og b25 toppen klare en kam med 12mm løft? Eller må stemplene dreies?
S3TR Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Det sikreste i dette tilfellet er å måle hvor mye klaring du har mellom stempel/ventiler nå. Legg plastalina på toppen av et stempel, monter topp med kam & register og drei veiva etpar runder. Avtrykkene i plastalinaen kan måles og viser klaringen med den kammen du har nå. Hvor mye den åpner er enkelt å måle med toppen demontert. Resten er enkel matematikk Du bør ha litt margin å gå på vel & merke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå