Sagen Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Er det noen som har en skiltramme liggende etter et bytte av front-fanger eller noe?? Har nemlig av en eller annen grunn US-ramme på min, og det ser litt rart ut synes jeg, med stort skilt. Orker ikke prøve få meg lite skilt heller, så da prøver jeg heller å skifte. Er også åpen for å bytte ramme, om noen vil det. Hadde jo håpet på at noen hadde det liggende å slenge Kan nås om mob 40230082 eller mail ersagen@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ingen som har noe liggende?? Må vel være noen som har skifta om til M5-front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Hør med Ove på OS bildeler, vet han skal ha inne en E39 huggebil nå (alpina) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 Prøver igjen her.... Noen som har dette liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmpower Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 *bump* Helst noen som evt er i Rogaland.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå