Espenlis Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg trenger litt hjelp, angående fjerning av stoffet i dørsidene på min e36. Dissa skal lakkeres etter jeg HAR FÅTT FJERNET LIMEN OG RESTER av stoffet som ligger her. Hva er den beste løsningen for å få fjernet dette?? HJEEEELP mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 sitrus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 du trur d funka ? mæna d må stærkar saker t shø. Står d t på klæve? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 vasketynner da...... jau da d står steikenes bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 fe satse på d.. Høres bra ut. Fått igang m3'n? høre rykter om at bensinpumpå e go fær over 600hk? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 den e solkt.... og den har nå fått en eier fra åndalsnes. vetta pokkern jeg. funket vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 hør der ja.. godt å ha dn ei lita ri. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå