Kjell Rune Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 jepp. alle er blå og med sølv dekor. litt kjedli når alle blir den samme fargen men d er en fin farge da.. jeg har kjøpt perl effekt lakk til mine biler og den ser helt lik ut og koster ikke mange kronene.ppg lakk mener jeg d er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 glad E34 går i tr-heim eller noe så den ikke dukker opp neste helg "Storebror" og "Lillebror" på samma treff liksom var å så på den Accorden han har bygd å..meget bra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ka vil ikkje så dyr sei då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ka vil ikkje så dyr sei då? 3 - 4k for komplett lakk til en hel bil med alt som trengs..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 værmeldinga ser brukbar ut for kommende helg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ja d er bare lekkert så d heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå