Gå til innhold

Innbrudd


WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja... Da var det min tur... Sto parkert på ansatt-parkeringa på et kjøpsenter i Skien og i løpet av dagen har de da bryti opp døra og rivd ut spilleren tatt solbrillene mine og 20 prince mild... ](*,)

Har vært å anmeldt det og politiet har vært å tatt fingeravtrykk og tatt med seg ting fra bilen som tyven/tyvene har tatt på... Ble overrasket over at politiet i det hele tatt gjorde noe som helst.

Basskassa og forsterkeren sto faktisk igjen i bilen! :shock:

Legger ved bilder senere.

FORBANNADE TJUVPAKK!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helveddes tyver ja"#¤%&/ :twisted:

Men utrolig at politiet gidder å gjøre noe da....typen hadde innbrudd i bilen i høst, og vi gikk og anmeldte det! Eneste vi gjor var å forklare hva som hadde skjedd på et ark, og thats it! :shock: De kikket ikke på bilen engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde da en bil jeg hadde ble stjålet.... Politiet gjorde ikke en døyt. Det var en hyggelig fyr fra NAF som ringte å sa at de hadde funnet bilen min i ei grøft.....

EDIT: ser at du har en II´er golf.... de kan faktisk åpnes med et flatjern til info...Bare stikk det inn der nøkkelen skal være å vri om med makt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde da en bil jeg hadde ble stjålet.... Politiet gjorde ikke en døyt. Det var en hyggelig fyr fra NAF som ringte å sa at de hadde funnet bilen min i ei grøft.....

EDIT: ser at du har en II´er golf.... de kan faktisk åpnes med et flatjern til info...Bare stikk det inn der nøkkelen skal være å vri om med makt..

Nei nå tuller du vel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så mye å grine over da egentlig... Ny speller, noen nye kabler og en ny lås på hogger'n så er jo jo back on track.... Bare så UTROLIG irriterende å komme ut etter å ha hvert på jobb i ti timer uten å røyke, for så å finne ut at røyken er stjelt.... :evil:

par-tre tusen og et par timers arbeid så er alt i orden igjen...

Er bare så bortkasta lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avskiltningsbegjæring? på hvilket grunnlag? er det noe man kan få hvis man har gjort noe ulovlig? fyllekjørt? manglende teknisk stand? ikke har betalt årsavgift?

Leit å høre om bilen ja.. er noe dritt at folk ikke kan holde seg for gode for slikt! var innbrudd i bilen til naboen for 2 uker siden, cd-spiller og tweetere borte..broren til en venn av meg fant golf3'n sin stående på 4stk lecablokker, dekk og felg vekk, verdi 30k+!

Hvilke "rettigheter" har man egentlig hvis man tar en tyv på fersken? Såvidt jeg vet er vell selvtekt forbudt? (i en viss grad), personlig hadde jeg hvertfall ikke stått og sett på at tyven(e) drar av gårde med deler av eller hele bilen min! Noen som vet hva man HAR lov til å gjøre? (hvis det er noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avskiltningsbegjæring? på hvilket grunnlag? er det noe man kan få hvis man har gjort noe ulovlig? fyllekjørt? manglende teknisk stand? ikke har betalt årsavgift?

Ikke betalt årsavgift i mitt tilfelle. Eller hvis man ikke har eu-godkjent bilen i tide f.eks.

Leit å høre om bilen ja.. er noe dritt at folk ikke kan holde seg for gode for slikt! var innbrudd i bilen til naboen for 2 uker siden, cd-spiller og tweetere borte..broren til en venn av meg fant golf3'n sin stående på 4stk lecablokker, dekk og felg vekk, verdi 30k+!

Uff... som sagt ikke så stort økonomisk tap for min del. hadde det vært dekk og felg til 30k hadde jeg nok vært en del pissed off ja...

Hvilke "rettigheter" har man egentlig hvis man tar en tyv på fersken? Såvidt jeg vet er vell selvtekt forbudt? (i en viss grad), personlig hadde jeg hvertfall ikke stått og sett på at tyven(e) drar av gårde med deler av eller hele bilen min! Noen som vet hva man HAR lov til å gjøre? (hvis det er noe

I dette tilfelle er jeg ikke sikker. Jeg jobber i en butikk og jeg har fått beskjed om at tyver har jeg lov til å holde igjen med makt til securitas/politi kommer. Vet ikke om dette gjelder i andre tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig sure greier :x

hadde innbrudd i gamlebilen ifjor, da røska de med seg mp3-spilleren og et tomt solbrille-etui :?

Polizeien tok faktisk fingeravtrykk og diverse C.S.I, men dette var ei politidame så det må ha vært pga min erotiske utstråling og eim :wink:

Ble såpass egenandel at jeg nesten ikke fikk kjøpt meg ny spiller, men gikk akkurat. Innbrudd er noe av det verste jeg vet :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webgeek: oki..fastholdelse til lovens lange arm kommer..jaja..håper det gjelder i alle tilfeller da! (hvis man klarer og holde på tyven/e)

Forøvrig tviler jeg jo på at en tyv lar seg holde fast sånn uten videre! og da kan det jo lett utarte seg til fight på bare nevene ;)

hvis jeg spør politiet sier de sikkert at med tanke på egen sikkerhet er det lurest og ringe 112 og holde seg inne? samtidig som man prøver og få best mulig signalement av tyvene, eventuelt ta bilde? filme?? hvha vet jeg..

God natt da folkens! jobb i morra. tidlig opp..

Webgeek: håper du blir skånet for slikt i fremtiden da..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor tyverifaktor er d egentlig på felger??

Jeg har 17" Oz felger på bilen min uten låsbolter (hysj) men tenker mye på å skaffe meg slike.. Men eg e jo ikke av den typen som får ting gjort så....

Er det viktig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...