bmw_fannrem Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article501040.ece Sånne folk skulle vært sperret inne på livstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Sykt. Skulle hatt i ræven me øks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Sykt. Skulle hatt i ræven me øks På tvers!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 De som gjør sånt er de som ikke har peiling på hva satanisme går ut på.. syke mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Fy Fa*n ass Gjør klar galgen og gapestokken Når man er SÅ føkka i huet er løpet kjørt, uansett terapi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Slike folk trenger psykolog før de i det hele tatt forstår alvoret i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Fy Fa*n ass Gjør klar galgen og gapestokken Når man er SÅ føkka i huet er løpet kjørt, uansett terapi! Nå er ikke jeg spesiellt kristen av meg, MEN, jeg respekterer de som har sin gudstro. Å gjøre noe sånt mot noen som har mistet sine kjære, og attpåtil før begravelsen, det er uhørt... De skulle vært arrestert og satt i offentlig gapestokk, med tilhørende spytting og hele greia.... Det er nok ikke mye som hjelper for denne gjengen. Tror nok ikke terapi hjelper noe særlig jeg heller. Skal de "se" hva de har gjort må det nok gå opp ett lys inni hodene deres, noe jeg tror er mer som en umulig teori. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 ikke det at jeg heller er speiselt troende persom, men det handler om respekt da... gapestokk hadde nok vært en fin straff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 ikke det at jeg heller er speiselt troende persom, men det handler om respekt da... gapestokk hadde nok vært en fin straff ja Var igrunnen det jeg mente også, men det kom kansje ikke helt frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 ja, uansett hva folk måtte tro på, om det er Gud eller Buddah, så har folk å vise respekt for andres tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 GAPESTOKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå