bmw_fannrem Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article501040.ece Sånne folk skulle vært sperret inne på livstid Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Sykt. Skulle hatt i ræven me øks Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Sykt. Skulle hatt i ræven me øks På tvers!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementz Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 De som gjør sånt er de som ikke har peiling på hva satanisme går ut på.. syke mennesker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Fy Fa*n ass Gjør klar galgen og gapestokken Når man er SÅ føkka i huet er løpet kjørt, uansett terapi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Slike folk trenger psykolog før de i det hele tatt forstår alvoret i det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Fy Fa*n ass Gjør klar galgen og gapestokken Når man er SÅ føkka i huet er løpet kjørt, uansett terapi! Nå er ikke jeg spesiellt kristen av meg, MEN, jeg respekterer de som har sin gudstro. Å gjøre noe sånt mot noen som har mistet sine kjære, og attpåtil før begravelsen, det er uhørt... De skulle vært arrestert og satt i offentlig gapestokk, med tilhørende spytting og hele greia.... Det er nok ikke mye som hjelper for denne gjengen. Tror nok ikke terapi hjelper noe særlig jeg heller. Skal de "se" hva de har gjort må det nok gå opp ett lys inni hodene deres, noe jeg tror er mer som en umulig teori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 ikke det at jeg heller er speiselt troende persom, men det handler om respekt da... gapestokk hadde nok vært en fin straff ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 ikke det at jeg heller er speiselt troende persom, men det handler om respekt da... gapestokk hadde nok vært en fin straff ja Var igrunnen det jeg mente også, men det kom kansje ikke helt frem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 ja, uansett hva folk måtte tro på, om det er Gud eller Buddah, så har folk å vise respekt for andres tro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 GAPESTOKK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts