Gå til innhold

Sitter her og tar en tynn en etter en velfortjent jobb


manta-a
 Share

Anbefalte innlegg

Har holdt på med min kjære bimmer idag=)Har hatt fri ifra jobben idag så hele dagen har gått med til bimmarn.Fiksa litt dårlig elektrisk og fått ordna noen sprekker i bunnpannene...Var litt kjipern att det lekte olje...Så tok jeg bytte av olje på bakaksel og gearboks med det samme.Holdte på noen timer men det var verd det.Ble jo som ny...Har montert åpent filter på den og.Synes det ble litt mere fres på høyere turtall.Er godt og få gjort unna noe her på våren=)Skal lakker den opp snart.Har bestemt meg for og bytte farge.Bilen blir Oxforgreen metallic.Må vel få rota meg til og legge ut ett eget billedgalleri snart.Jobber som billakkerer nå så farge er ikke noe problem.Ville bare dele min dag med min bimmar med dokk :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått gjort noe spesielt meg bimmern i dag... :( Jeg skulle ha vasket den men egentlig er et lite vits hvis den blir skitten med en gang... Får satse på at bimmern blir litt kjørt i morgen... Kanskje tilogmed vasker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Du som er billakkerer, hvor mye skulle du hatt for å lakkere min E34 i en mørk blå farge med lilla skjær i, eller i en svart metallic farge??

Er interessert i å lakkere bilen min, men blir mye arbeid. Bilen må jo lakkeres i motorrommet og hele det dritet og, ellers blir det bare stygt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vanskelig og si noen pris på lakkering uten att en har sett bilen...Har masse telefoner på jobben om det.Folk sier att det ikke er noen skader ovs...Når en får se bilen så er det fullt av småbulker og rust...Så det er vanskelig og si noen pris...Men du bor jo i mosjøen!!!Det er en som er sinnsykt flink på fauske til og lakke da.Han heter Arne hjemås.Det er vel litt kortere dit enn til trondheim....Du skal sikkert på artic circle.Håper jeg har nylakka bimmer te den tiden.For da kommer jeg dit og skal slite litt bakdekk :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mosjøen nei.. Eg er ifrå Gudvangen, men bur for tida i Bergen..

Men viss ein tar utgangspunkt i at bilen er strøken.. Altså ingen bulker osv. Hva skulle du da ha hatt for å lakkere den???

Hvor mye dyrere er det å ha en farge med ett skjer av en annen i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal lakke m5´n nå og den er d noe småplukk på og han skal lakke staylingen d kostet 25k og for en strøken bil skulle han ha 18k han som skal lakke min. er kjent for og lakke sinnsykt bra og ikke seg og enn sinnsyk lakkflyt. d er kjekt d... blir blankt. da. han skal også legge 4 lag klarlakk på m5´n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...