Gå til innhold

Sitter her og tar en tynn en etter en velfortjent jobb


manta-a
 Share

Anbefalte innlegg

Har holdt på med min kjære bimmer idag=)Har hatt fri ifra jobben idag så hele dagen har gått med til bimmarn.Fiksa litt dårlig elektrisk og fått ordna noen sprekker i bunnpannene...Var litt kjipern att det lekte olje...Så tok jeg bytte av olje på bakaksel og gearboks med det samme.Holdte på noen timer men det var verd det.Ble jo som ny...Har montert åpent filter på den og.Synes det ble litt mere fres på høyere turtall.Er godt og få gjort unna noe her på våren=)Skal lakker den opp snart.Har bestemt meg for og bytte farge.Bilen blir Oxforgreen metallic.Må vel få rota meg til og legge ut ett eget billedgalleri snart.Jobber som billakkerer nå så farge er ikke noe problem.Ville bare dele min dag med min bimmar med dokk :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått gjort noe spesielt meg bimmern i dag... :( Jeg skulle ha vasket den men egentlig er et lite vits hvis den blir skitten med en gang... Får satse på at bimmern blir litt kjørt i morgen... Kanskje tilogmed vasker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Du som er billakkerer, hvor mye skulle du hatt for å lakkere min E34 i en mørk blå farge med lilla skjær i, eller i en svart metallic farge??

Er interessert i å lakkere bilen min, men blir mye arbeid. Bilen må jo lakkeres i motorrommet og hele det dritet og, ellers blir det bare stygt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider