Proffen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei alle sammen. Har idag fått et lite problem med sentrallåsen. . Er det noen her som vet hvor styreenheten til sentrallåsen sitter????. Dette er en 318i 1992 modell. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Disse har en tendens til å ryke på E36. Det er en liten sort boks som sitter på låsekassen inne i døra. Koster ca. en 1000 lapp ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvilken dør??? Høyre, venstre, bake eller framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 er vel to master-enheter, en på hver av dørene forran, og en slave-enhet på hver av bakdørene... fungerer ikke sentrallåsen i det hele tatt`? min sentrallås klikka her om dagen, den smalt igjen låsen når jeg lukket døra. selvfølgelig så var det eneste nøkkelsettet jeg har fortsatt i tenningen. kjipern. Det ble en ny trekantrute på meg da.. fant ut at den ene bryteren som registrerer om døra er lukket var slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 er vel to master-enheter, en på hver av dørene forran, og en slave-enhet på hver av bakdørene... fungerer ikke sentrallåsen i det hele tatt`?min sentrallås klikka her om dagen, den smalt igjen låsen når jeg lukket døra. selvfølgelig så var det eneste nøkkelsettet jeg har fortsatt i tenningen. kjipern. Det ble en ny trekantrute på meg da.. fant ut at den ene bryteren som registrerer om døra er lukket var slitt.. Hei. Det startet med at jeg ikke fikk låst opp bilen med trykkeren til alarmen. Når jeg brukte nøkklen til å låse bilen, så gikk låsen opp igjen av seg selv. Måtte låse bilen 3-4 ganger før den forble låst. Har fått sjekket alarmen(helt ny sentralenhet). Den var helt o.k . Jeg har også mistanke om det kan være en av bryteren som registerer om døren er lukket er slitt. 2 uker tilbake så slo alarmen plutselig på av seg selv. Og da lyste det i taklampa. Det har skjedd noe ganger nå. Og da har det skjedd selvfølgelig på natta . Skal få sjekket alle bryterene idag. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 japp! akkurat samme problem hadde jeg. men har ikke alarm da så hadde ikke det problemet, men sleit me å få låst døra. kjøpte ny dørbryter så ble den fin ijgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Helt klart ene bryteren som er slitt. Samme har skjedd på min. Må bytte snarest. Veldig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå