oddi Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Lurer på å kjøpe dette settet fra schmiedmann: http://www.schmiedmann.com/ProductPictu ... _small.jpg Det koster 3700 kr og senker 60/40mm. Er det for mye på en e34? Jeg har også montert en rieger frontleppe og sideskjørt så bilen blir relativt lav hvis jeg monterer dette Vil jeg kunne kjøre normalt overalt? Eller må jeg planlegge ruter som ikke inneholder fartsdempere o.l. (småkjipt) Det jeg eventuellt tenkte hvis det skulle bli et stort problem, er å kjøpe 40 mm fjærer framme og montere disse i stedet for 60 mm'erne som følger med. Hva tror dere? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 min er senket 60/40 med samme senkesettet som på bilddet. den ble akkurat passelig lav syns jeg. ikke så alt for ille å kjøre med heller. med 40/40 blir bilen for høy foran syns jeg.. du kan nå se i galleriet mitt der er det bilder av min med 60/40 og 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Har en kompis som har senket sin e34 40mm, han har og frontleppe men eg synst fortsatt at den er litt høy eg eg ville vertfall tatt 60/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 det er jo mye mer behagelig å kjøre med 40mm men de ser jo sinsykt mye bedre ut med 60mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 40-40 er det beste!er fortsatt meget behagelig å kjøre!jeg kjører forøvrig pa 235-40 18 !har sittet på hos pauls1 og synes den blir for hard! men dette er jo nesten noe du må bestemme de for selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 40-40 er det beste!er fortsatt meget behagelig å kjøre!jeg kjører forøvrig pa 235-40 18 !har sittet på hos pauls1 og synes den blir for hard! men dette er jo nesten noe du må bestemme de for selv! menneh.. man må da lide litt for skjønnheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 er vel sant d men jeg vil no heller ha en bil som er mer behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hmmmm nå ble jeg usikker jeg Skal jeg sente den 40, eller 60 fremme?? det jeg har på no er 35 i følge forige eier og vognkortet..... trur jeg satser på 50mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tviler sterkt på 40 eller 60 framme. Vil den bli så stiv og lav at den blir et problem å kjøre på litt humpete asfalt og f. eks brostein? Går det bra å bare kjøpe noen 40mm fjører framme å sette på disse istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 40 - 40 er det du bør satse på. Skal du senke bilen nytter det ikke bare å bytte fjærer. Du må ha dempere som er tilpasset med kortere "gang" en de originale. FK Automotive har mye bra av slikt. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå