stiifen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 jeg har et lite problem med servoen min ;/..når jeg tar litt lengre rattomslag så kommer det en slags hylelyd fra motoren, men servoen går jo mot bilens motor så jeg regner med at det er servoen..hva kan dette være?? kan det være at den delen av yttre endeledd som går mot servoen er slitt?? eller er det rett og slett servopumpa som synger på siste værset?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 jeg har et lite problem med servoen min ;/..når jeg tar litt lengre rattomslag så kommer det en slags hylelyd fra motoren, men servoen går jo mot bilens motor så jeg regner med at det er servoen..hva kan dette være?? kan det være at den delen av yttre endeledd som går mot servoen er slitt?? eller er det rett og slett servopumpa som synger på siste værset?? er det lite olje på servoen kan du få skremmende lyder! og det kan også vere reima som er slakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 vil nok tru at det er servoreima som er for slakk ja! vist det er så lite olje på servoen at det hyler i pumpa så er det vel ikke umulig at den er kaputt! men dette er jo ting som tar 10 sekunder å sjekke da! litt slurv mot bmwn din at du ikke har sjekka dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå