Gå til innhold

M3 3.5L *Video s.14* R.I.P :(


BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ikke orange?

Honda New Imola orange:

Stort bilde

Da har du en M3 som folk ser FØR den kommer rundt hushjørnet.. For ikke å snakke om en farge du helt sikkert aldri kommer til å se på en annen BMW :)

Den var litt kul den faktisk, men liggner en del på den fargen jag hadde på den før...

Pict3467.sized.jpg

Pict3460.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg finnes det jo en norsk orange E30 M3 fra før, du vil vel kanskje skille deg ut litt? Jeg holder fortsatt en knapp på en lilla farge eller en mørkegrønn...

Jeg tviler på at det finnes noen med den fargen... Den ser mer gull ut i virkeligheten, med rødoransje skjær :P

De/den du tenker på er sikkert Audi Inka Gelb (inka gul, som i høyeste grad er oranjse!) tenker jeg..

Til trådstarter

Den kan ligne litt på det nederste bildet der ja.. men jeg syns din ser litt mer rød ut.. Men det som er så kult er jo at fargen er ditt valg når du skal lakke en bil :)

Hvilken farge du ønsker er det jo bare Fantasien og eventuelt lommeboka som begrenser :mrgreen:

Uansett.. kom med bilder når du har funnet fargen din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg finnes det jo en norsk orange E30 M3 fra før, du vil vel kanskje skille deg ut litt? Jeg holder fortsatt en knapp på en lilla farge eller en mørkegrønn...

Jeg tviler på at det finnes noen med den fargen... Den ser mer gull ut i virkeligheten, med rødoransje skjær :P

De/den du tenker på er sikkert Audi Inka Gelb (inka gul, som i høyeste grad er oranjse!) tenker jeg..

Jeg vet at det ikke finnes noen E30 M3 i Honda New Imola Orange. Men på bildet så den litt orange ut, men den er nok mer gull som du sier ja... Den jeg tenker på er nok inka gelb, en utrolig fet farge forresten!

IMG_7022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke finnes noen E30 M3 i Honda New Imola Orange. Men på bildet så den litt orange ut, men den er nok mer gull som du sier ja... Den jeg tenker på er nok inka gelb, en utrolig fet farge forresten!

IMG_7022.jpg

"Fresh" farge det ja :)

Men jeg er av den oppfatning at e30 m3 faktisk kler "perle-farger" MEGET bra! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han som har den orange M3`en der, Stig hetter han.

Men d blir litt for "Harry" for meg. Enig at fargen bør være litt mer perlemor/blankere.

Tror d blir den Audi TT fargen , sliter bara litt med å få tak i koden :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er fargen bestemmt!!! :D

Skulle egentlig bli i den Audi TT fargen, men fikk ikke tak i eigeren til den bilen plutsligt :|

Så nå blir den liquid silver. Håper og krysser fingrene for at d blir bra!! [-o<

Noen som har bilde av noen biler i den fargen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...