BMWPower Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Nåken bilder av M3`en min så nå står på lakk... D e ein org. E30 M3, godkjennt med 3.5L M5 maskin. Vett ikkje heilt ka farge an ska bli, men har noen forslag. Så hvis d e noen så har noen goe forslag, BRING IT!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Svart er en farge som er Bankers til de fleste BMW'ene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Sølv metallic, knall gul, hvit perlemor m/dekaler eller gode gamle diamantshwartz metallic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) D blir lilla ja, hvis eg ikkje finne noe tøffare men d visste du jo,hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Til en E30 M3 ville jeg kun ha valgt en av BMW´s standardfarger for modellen: rød, hvit eller sort...i nevnte orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 persian blue fra ppg. sinnsykt fet farge. hadde d på en e30 jeg en gang hadde. perfekt farge på e30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
520d Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 SØLV ELLER BLÅ PÅ DEN BILEN ER KNALL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Syntes den bilen er FET i svart og rød jeg. ellers kan du jo lakkere den til en warsteiner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) D blir lilla ja, hvis eg ikkje finne noe tøffare men d visste du jo,hehe... Heheh, I know.. blir nok bra det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 må bli en mørk farge... sort er en slager uansett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Til en E30 M3 ville jeg kun ha valgt en av BMW´s standardfarger for modellen: rød, hvit eller sort...i nevnte orden. god smak du jo! min er nemlig rød. ellers ville jeg kanskje satset på estoril blå, csl grå, sølvgrå (audi har mange fine..), maurizsius blå eller british racing green. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 RSP! (Royal Saphire Pearl Blue) Sykeste blåfargen som finnes! sikkert helvete dyr å men Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjirn Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Et par forslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Et par forslag Hehe... Er Helge Vik sin d.. Den fargen er RÅÅÅ!! Men tror han hadde blitt forbanna hvis jeg hadde lakkert samme fargen. Den bort forbi der er kompisen min sin, så d er heller ikke aktuellt.. Og jeg hadde noe lik den fargen før på M3`en min Slik så den ut før: Lurte litt i en lyse sølv farge.. Men liker også lilla fargen så jeg hadde på caben min,hmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts