316I Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Oppdaget i går at det luktet ganske stivt av bensin i kupeen når jeg kjørte vifteannlegget på bilen så idag kikket jeg i motoren og ja, der fant jeg lekasjen. Det rant sakte nedover blokka, men tror ikke det er noen slange som er sprøkke, siden det er rør på den øverste delen som går inn til motoren. Så det jeg lurte på er om det mye jobb å skifte ut rørene som går den siste delen inn til motoren? noen som har noen erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Er det ikke en liten slangebit imellom de stålrørene og dysene.Er ihvertfall det på min m42 motor.Du ser de ikke før du skrur av innsuget isåfall.Mine var morkne.Bytt begge slangene og alle fire klemmer isåfall..Har jeg gjort=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Er vel beste å demontere å bytte da ja, er vel ikke så smart å kjøre rundt med bensinlekasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Er jo heldigvis ikke noen eksosmanifoil under der da Men fikses bør det nok,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jepp, disse var morkne hos meg også. Tok nettopp en stor utskiftning av alle bensinslanger i motorromet, noe jeg anbefaler alle med eldre biler til å gjøre. Det er både dyrt og farlig å ha en bensinlekasje.. Edit: Disse slagene du mener ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det er nok den slangen som du skiftet ja. men på motoren min er eksosutløpet fra motoren på andre siden, så det er ikke akkurat livsfarli å kjøre med bilen min, men det er ikke noe hyggelig, for plutselig kan det skje noe, og jeg har ikke lyst til å bli grilla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 hvilke slanger brukte du når du satt inn nye? kjøpte du fra BMW forhandler eller brukte du noe universalslanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå