Gå til innhold

Jeg var å så på en E34

Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp å så på en 1991 BMW 520i Shadowline. Jeg trenger litt hjelp til å finne ut den mest sannsynlige verdien på den. Eieren var fast bestemt på 65.000,-

Den hadde et temmelig kraftig angrep av rust rundt bensinlokket.

Litt steinsprang skader.

Lakkskader på takluke, og på tak (rust).

Rift i førerstolen.

Bilen sporet litt, jeg vet ikke om det er vanlig på E34.

Bilen hadde stått i ro siden Januar.

El takluke.

Orginale 15" BMW felger.

Motoren gikk bra

Ikke AC.

Ikke el vindusheis.

Ikke skin.

Noen som har noe idee om hvor mye den er vedt. Selv vil jeg tro at det er rundt om 55.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virket jo fin, men tingen er at jeg har ikke råd til å kjøpe bil som koster mer enn 57.500. Nøye utregnet.

Jeg bryr meg ikke så mye om felger å sånt, det får heller komme i ettertid. Jeg vil ha en fin bil med fint interiør. Bil med potensial til å bli fin, ikke nødvendigvis ferdig stylet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil ingen ha automat gir? merkelige greier :shock: man bestemmer jo selv når man skal gire når man bare er litt dreven med gassfoten! :D hadde manuell gira bil før men eg ser ingen fordeler med det nå :D eneste grunnen til at jeg skal selge er at stereoen tok så mye plass at barnevogna ikke går inn! :crazy: kjøpte bilen for 80000 for 3mnd siden og har kostet på den 40-50000kr siden da! :D har lett etter e34 for ca 50000 og det er ikke lett å finne en som er fin! :D kan sende deg nye bilder på mail vist du vil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke penger til bilen din. Jeg har bare i overkant av 60k som jeg skal bruk på bil. Når det angår Automat, så syns jeg at BMW skal ha manuell kasse.

Du skal bare send bilder. Det er jo altid kult å se på råe biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...