Riefarn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 har en stund lurt litt over en ting, bilen min er lavere bak på høyre side enn venstre side... snakk om 1,5cm ca..... tenkte kanskje det var demperen som var litt slitt, men nå etter at jeg har montert nytt justerbart senkesett er det akkurat det samme... Hva kan være galt? Kan jo bare justere den opp en del på ene sida, men da blir den jo mye stivere der enn på andre sida igjen... Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Hvilken modell 320i har du? viss det er e30 så kan det være traversforringen som har tatt kveld. Ser at min også er en smule "full". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 93mod E36..... har hatt samme tanken.... tror du det kan være den som er gåån...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg tror det er traversforingen. Min hang ned på venstresiden men når jeg fikk nye traversforinger retten den seg fint opp. Men jeg merket at traversforingene var slitt når jeg kjørte over humper i litt fart. Mistet lett veigrepet. Nå er alt tipp topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 da får jeg prøve det da..... dyrt å skifte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg tror det er traversforingen. Min hang ned på venstresiden men når jeg fikk nye traversforinger retten den seg fint opp. Men jeg merket at traversforingene var slitt når jeg kjørte over humper i litt fart. Mistet lett veigrepet. Nå er alt tipp topp Hadde nøyaktig samme symptomer, smalt i humper, og upresis styring ved forbikjøringer. Med nye foringer sitter bilen som støpt i svingene nå. Skifte på en side kom på ca 1500,- på merkeverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 foringene er bestilt, og blir montert fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå