Gå til innhold

Lavere på høyre side enn venstre?


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

har en stund lurt litt over en ting, bilen min er lavere bak på høyre side enn venstre side... snakk om 1,5cm ca..... tenkte kanskje det var demperen som var litt slitt, men nå etter at jeg har montert nytt justerbart senkesett er det akkurat det samme... Hva kan være galt?

Kan jo bare justere den opp en del på ene sida, men da blir den jo mye stivere der enn på andre sida igjen... Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell 320i har du? viss det er e30 så kan det være traversforringen som har tatt kveld. Ser at min også er en smule "full".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er traversforingen. Min hang ned på venstresiden men når jeg fikk nye traversforinger retten den seg fint opp. Men jeg merket at traversforingene var slitt når jeg kjørte over humper i litt fart. Mistet lett veigrepet. Nå er alt tipp topp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er traversforingen. Min hang ned på venstresiden men når jeg fikk nye traversforinger retten den seg fint opp. Men jeg merket at traversforingene var slitt når jeg kjørte over humper i litt fart. Mistet lett veigrepet. Nå er alt tipp topp :P

Hadde nøyaktig samme symptomer, smalt i humper, og upresis styring ved forbikjøringer. Med nye foringer sitter bilen som støpt i svingene nå. Skifte på en side kom på ca 1500,- på merkeverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...