stiifen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg har et lite problem med servoen..når jeg tar litt lengre rattomslag så begynner det å komme en slags "hyle lyd" fra motoren..men siden servoen går mot motoren så regner heg sterkt med at det er servoen.. er det 1: den delen av yttre endeledd som går mot servoen som er dårlig?? 2: servopumpen som holder på å ta kveld?? eller er det noe annet som er/kan bli ødelagt?? når jeg er igang så kan jeg jo også spørre om hvordan en 60-40 senking blir med dekkdimensjon 225-40-18?? noen som har erfaring med dette på E36?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 har hatt sånn hylelyd jeg også, men da manglet det bare servovæske... Du kan jo sjekke den først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg trodde også at det var mangel på servo-olje først!! men da jeg sjekket beholderen så var den halv full..så det er nokk av veske dær vil jeg tro svært irriterende vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 det er reima di som lager lyder,bytt reimen eller smør den opp med spray,jeg bruker feiltemas sitt multispray,funker bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå