stiifen Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Jeg har et lite problem med servoen..når jeg tar litt lengre rattomslag så begynner det å komme en slags "hyle lyd" fra motoren..men siden servoen går mot motoren så regner heg sterkt med at det er servoen.. er det 1: den delen av yttre endeledd som går mot servoen som er dårlig?? 2: servopumpen som holder på å ta kveld?? eller er det noe annet som er/kan bli ødelagt?? når jeg er igang så kan jeg jo også spørre om hvordan en 60-40 senking blir med dekkdimensjon 225-40-18?? noen som har erfaring med dette på E36?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 har hatt sånn hylelyd jeg også, men da manglet det bare servovæske... Du kan jo sjekke den først... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiifen Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Jeg trodde også at det var mangel på servo-olje først!! men da jeg sjekket beholderen så var den halv full..så det er nokk av veske dær vil jeg tro svært irriterende vil jeg si Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 det er reima di som lager lyder,bytt reimen eller smør den opp med spray,jeg bruker feiltemas sitt multispray,funker bra den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts