Kenneth BMW Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Hei det smeller ganske så mye når jeg slipper klørtsjen. Donk dokn i bakstellet,, kan det være kryssene eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 traversforingene?? smeller d vist du gir rykkvis gass?? slik kengu bensin liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 hardy kobling? slakk i foringer eller inne i diffen? ta en tur på verksted for en liten sjekk av ulyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Gjør som Kjell Rune sier, gå av og på gassen, gjerne i 1. gir. Smeller det da er det nok en av traversforingene dine som er helt utslitt og har sluppet helt. Min E34 var slik da jeg kjøpte den (http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1726). Den styrte da i tillegg litt med bakenden. Rundt 700,- i deler og 2 verkstedstimer i jobb. Men hadde noe smellelyder fra hardykoblingen også, da på min E36 320ia.. koster vel 350-400,- + arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 slik er min også... eller høres ut som noe er løst når jeg rykker bilen... har akkurat postet at bilen min er lavere på høyre side bak enn venstre, kan dette henge sammen da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå