Kenneth BMW Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Hei det smeller ganske så mye når jeg slipper klørtsjen. Donk dokn i bakstellet,, kan det være kryssene eller ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 traversforingene?? smeller d vist du gir rykkvis gass?? slik kengu bensin liksom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 hardy kobling? slakk i foringer eller inne i diffen? ta en tur på verksted for en liten sjekk av ulyden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Gjør som Kjell Rune sier, gå av og på gassen, gjerne i 1. gir. Smeller det da er det nok en av traversforingene dine som er helt utslitt og har sluppet helt. Min E34 var slik da jeg kjøpte den (http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1726). Den styrte da i tillegg litt med bakenden. Rundt 700,- i deler og 2 verkstedstimer i jobb. Men hadde noe smellelyder fra hardykoblingen også, da på min E36 320ia.. koster vel 350-400,- + arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 slik er min også... eller høres ut som noe er løst når jeg rykker bilen... har akkurat postet at bilen min er lavere på høyre side bak enn venstre, kan dette henge sammen da kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts