DotTk Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Fant ut att Eksos anlegge mitt hadde tatt kvell i går pga rust.... Så jeg må skifte ut fra katt'n å bak... Har akkurat bestilt simons "effekt"anlegg... Noen som trur dette vil gjøre noe forskjell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten318 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 lyden blir anderledes, dypere og grommere.men tviler på at du vil merke noe effekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iSmannen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Har akkurat montert Simons på min 318is. Joda, mer lyd er vel det meste du kan forvente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Anders Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Som HF_Rice sa så godt; Du får effektøkning på 5db! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DotTk Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 HEhe... forventet ikke akkurat nå økning i hk... Men får håpe på litt bedre lyd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Bytt til kon/sportsluftfilter også, da blir lyden enda bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
DotTk Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 Bytt til kon/sportsluftfilter også, da blir lyden enda bedre Blir vel etter tiden.... Neste som står på skjemaet er felger nå.... Eksosen er kommet.... En kompis kommer med det i ettermiddag.. starter vell å koble opp i mårgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts