Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spesiell bil, ja. Men ikke min smak heller. Hadde nok snudd meg etter den, men det gjør jeg etter alle BMW'er :D Så litt rar ut. Sorry :wink:

Skrevet

Gjennomført og rå bil, helt klart et blikkfang av de få, men jeg er litt usikker på den krakkeleffekten i lakken.. Den aluvingen er mye penere enn de som er kun montert oppe på lokket.. :)

Skrevet

Meget gjennomført bil;) Men jeg synes at den fronten ble litt for candy.

Virker som at panseret er litt for trangt, rekker ikke helt frem liksom. :^o Med denne styling og fragekontrasten hadde du sikkert sklidd lett inn på westcoast-stripa :D

Desidert kuuuuleste månedsbil hittils :beer: NYDELIG!

Skrevet

Meget spesiell,hvis jeg husker riktig ringte jeg på den når den sto til salgs for 6-7 måneder siden. ganske gjenomført. Gratulerer.. :clap:

Skrevet

Denne bilen er absolutt et blikkfang! Men jeg må nok desverre også nevne at jeg ikke er noen stor fan av AutoMote-Sivert og måten han bygger om bil på..blir litt mye jall for min del og vinga tar kaka..men som noen sa over her; det viktigste er at eieren selv er fornøyd ;);)

Skrevet

Endelig en E36 som er stylet som det ikke lyser pakkis tralle av! Dette er den kuleste E36`en jeg har sett!! Drit kul bil!

Skrevet

hehe..daniel bjøringsøy som eier denne assa :) bor rett over fjorden her han da..hvordna han skal få den over kanten på ferga for og komme seg til "sivilasjonen" er noe annet da men :P

har sett denne på nært hold og er en Tøff bil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...