Eirik Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Spesiell og gjennomført bil! Men er ikke helt min smak da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Spesiell bil, ja. Men ikke min smak heller. Hadde nok snudd meg etter den, men det gjør jeg etter alle BMW'er Så litt rar ut. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Gjennomført og rå bil, helt klart et blikkfang av de få, men jeg er litt usikker på den krakkeleffekten i lakken.. Den aluvingen er mye penere enn de som er kun montert oppe på lokket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Not my style, men bilen er jo "gjennomført". Misliker mer enn jeg liker på den mersom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Synest vinga på bilen er rå eg..passer godt til resten av bilen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Meget gjennomført bil;) Men jeg synes at den fronten ble litt for candy. Virker som at panseret er litt for trangt, rekker ikke helt frem liksom. Med denne styling og fragekontrasten hadde du sikkert sklidd lett inn på westcoast-stripa Desidert kuuuuleste månedsbil hittils NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Meget spesiell,hvis jeg husker riktig ringte jeg på den når den sto til salgs for 6-7 måneder siden. ganske gjenomført. Gratulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Det er jo litt tøft med 10x18" hjul da Mer info om bilen finnes her : http://www.gatebil.no/index.php?id=151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Så helt råå ut den der, såg ut som det var skikelig gjenomført også (er vel ikke helt min smak med `vinger` jeg da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Denne bilen er absolutt et blikkfang! Men jeg må nok desverre også nevne at jeg ikke er noen stor fan av AutoMote-Sivert og måten han bygger om bil på..blir litt mye jall for min del og vinga tar kaka..men som noen sa over her; det viktigste er at eieren selv er fornøyd ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Endelig en E36 som er stylet som det ikke lyser pakkis tralle av! Dette er den kuleste E36`en jeg har sett!! Drit kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hehe..daniel bjøringsøy som eier denne assa bor rett over fjorden her han da..hvordna han skal få den over kanten på ferga for og komme seg til "sivilasjonen" er noe annet da men har sett denne på nært hold og er en Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Gjennomført bil, MEN, jeg likte den ikke..... Sånn er det bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Litt spesiell bil, men for meg er det ikkje tvil om at det er en rå gjennomført bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå