///M Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Så bilen din i Gatebil bladet idag, jeg må si at dette bladet var veldig rå, den må leses, masse bmw omtaler i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Lexus lysene, alu spoileren og fjerning av emblem er det eneste som trekker bilen litt ned, ellers er det en drit fet og gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 den er liksom så stygg att den blir litt kul.. ikke helt min smak, men det er morsomt att andre tørr å være annerledes! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 syns bilen var helt rå jeg!! Skikkelig tøft med noe som skiller seg ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Nice one there m8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Veeeldig heftig og spesiell lakk iallfall...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackers Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hallo Daniel. Mange her som syns bilen din er flott. Jeg kan vel i grunn si meg enig i det. Du får huske på å bruke den før vinteren kommer nå da.... Er jo ikke bil styla for den årstiden akkurat. Jeg får avslutte med å gratulere deg som representant for månedens bil i mai 2005 hos BMW-guiden. Mvh "Store"-bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, er ihvertfall ikke min stil Men du skal absolutt få for at den er så gjennomført, og som folk sa, at du tør å prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
major25 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Bilen er fin den. Bare litt synd at den blei kjøpt slik og ikke bygget selv. Er det blitt noe premier med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristensen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 tøffe bil mn konne vært udn dn dr vingå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 nice lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Rå kjerre,men den spoiler'n og speilene...??!-blir litt feil etter min mening. Ha speil i bilens farge og en beskjeden spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krims0n Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Denne vakke så ille får å si det sånn.. Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders_90 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin bil =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå