vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Noen som vet prisen på disse eller? Bare sånn ca Tror det er rundt 10-11k for felgen.. så 40 + dekk da, var ca det for mine tror jeg... Men kommer ann på dimenson og bredde på felg da, er nok mye rimeligere med noen mindre.. Hmm, ser nå at de har sunket litt i pris i prislista til mysild.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Sjekk quality-autoimport.no du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Spør Kevin, har såvidt nevnt det til han engang Den bilen fortjener et nytt liv, var jo rimelig heftig/spesiell da Sivert bygde den rundt '00-01 (?) et sted.. Du nevnte det i hvertfall for meg på rudksogen i september... Kunne blitt rått det altså... Også lagd til noe tøft med lakken, så du kunne skjønne at det var den bilen som hadde fått et annsiktsløft... Ja, var sinnsykt heftig når sivert bygde den!! Lakken var vel noe veldig sjeldent akkurat da, og ble utført veldig spesielt. Har vurdert og lakke bilen i samme metoden (krakkelering) men forandre fargene til rød og svart.. Svart fremst også fader den over til rødt bak, + de forandringene jeg har nevnt da.. Men kommer til og koste.. Hadde vært tøft og hatt med begge bilene på treff og satt dem ved siden av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Må være en av de styggeste E36 som har rullet på Norske veier. Helt ærlig. Gjennomført er den, det skal du ha. Men det stopper der. Heldigvis har folk forskjellig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Nå er det jo slik da, at uansett åssen det blir vridd og vrengt så VAR dette noe av det feteste som gikk på Norske veier i den tid den kom ut.. Så for all del, sier ikke den er fin, men vis litt respekt da for gammel forums tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå