Nino Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Fin E34 det der ja.. Hva er planene utover å fjerne emblemer og vingen da? Hvis det er noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg liker E34! Men igjen, synes ikke krom gjør seg på mørke biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Fjerne emblemer??? Fatter ikke vitsen med det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 planen er å få tak i * shadowline lister. (om noen har eller vet om noen som har. så ta gjerne kontakt med meg) * bakrutedeksel, * luftinntak i grill * felle inn ett bremselys i bagasjeluka(over skiltet) * fjerne de klistremerkene som sitter på framskjermene * senke den litt mer i ræva * også tone rutene. men det er jeg litt usikker på (noen som har noen meninger om det? ellers setter jeg stor pris på forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 60/40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 40/40 som er kappet 2 1/2 runde foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 tone rutene med lyseste 3M filmen kommer til å bli stili... Skal gjøre det på min bil snart, hele veien rundt. Passer når bilen er sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 takk... det skal jeg ha i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 40/40 som er kappet 2 1/2 runde foran okei har 60/40 senk på min e34, syns den ble litt høy på rævva.. veldig likt din., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 kappe fjærer rimelig teit det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Grei bil d der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Kul bil... Liker bare ikke det der tette igjen Emlblem idèen din helt, men ellers drit fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 kul bil, trenger ikke å gjøre mye med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 BMW fortjener senkesett. Ikke bosch senking, men ellers fin bil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå