jødahl Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som har telefonnummeret til kineseren som er helt rå på elektronikk og generelt BMW, holder til på Jessheim. Skal bare ringe å purre på bilen min Send nr. på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 vet om den fyren, han kan dritmye om bmw, vet ikke om jeg har møtt noen flinkere mekaniker enn han.hvorfor kjører du ikke bort til han da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Han har vel ikke lappen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Han har vel ikke lappen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg er der hver uke omtrent Har jo snakket med deg om han Jødahl, og bilen din står jo der så. Kanskje du bør skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg skulle bare purret på den. Har stått der en stund. Var Stian Hafsengen som leverte bilen for meg, så tenkte jeg ikke skulle mase på han:P Vil ha den før gatebil Men tar turen oppom å hører jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdmbil Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Har hørt mye om denne karen jeg og. Noen som gidder å sende telefonnr? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Har hørt mye om denne karen jeg og. Noen som gidder å sende telefonnr? Takker på forhånd Nesten 9 år gammel tråd faktisk Dette er vel snakk om Tan, Dr BMW. Han holder til på Flateby i Enebakk nå. https://plus.google.com/112795814899280443270/about?gl=no&hl=no http://www.enebakkavis.no/nyheter/article6810898.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Søk på DR BMW på facebook Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 BMW helsestasjon mener jeg. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdmbil Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Flotte greier, takker:))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå