BMWE34 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Endelig nye lykter. Hadde selv-lakkerte helrøde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 pent Vurderer å bytte ut mine stygge gule mot hvite jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Må nok invistere i nye pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Gule blink er absolutt ikke pent. Da er det bedre med selv-lakkerte helrød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Jeg har funnet de men de er visst desverre ikke til salgs ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg og må få på hvit blinks snart. trist med orange ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Såg bra ut det ja Er drittleie mine baklykter nå, men finner jo aldri de jeg leter etter Jeg har funnet de men de er visst desverre ikke til salgs ennå. hehey har du fått snakket med han bortkommne mannen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Nei. Jeg treffer jo aldri på han og når jeg treffer han glemmer jeg det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Må nok invistere i nye pærer. 110% enig, blir det diadempærer? ("blåe" pærer som blinker gult?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Vet ikke hvilke pærer det blir? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Vet ikke hvilke pærer det blir? Noen som har tips? Må uten tvil bli Osram sine Diadem-pærer.. Er litt dyr men vel verdt d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hvite blink er kult, men er det lov med hvitt blinklys da.hørte at det ikke er lov men har aldri blitt stoppet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Greit med de "blå" diadem-pærene, men liker best når du ikke ser det blåskjæret. Anbefaler derfor heller disse: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=465224015&n=1200290513&pn=1227243217 Blir HELT usynlige når ikke i bruk.... \:D/ Hadde disse på min forrige bil, og blir nok til at jeg kjøper de til denne også. (men holder med hvite enn så lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå