Oxyopia Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 T3 flens med uttak for wg. Laget av PPF, tig-sveiset. Pris i sverige 6850.- Selges for 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 er d helt nytt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ikke brukt, bare prøvemontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 og dette e tilpasset e30 eller e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 tilpasset e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 grunnen til att du skal selge d da?? var ikke den prisen jeg fikk oppgidd når jeg snakket med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Sjekket på hjemmesiden til PPF og der stod det 6850.- for enkeltinnløp med uttak for wg. Grunnen til at jeg selger er at jeg går på skole nå, og rett og slett ikke har tid til å mekke. Bor i Bergen og plassen der jeg mekker er nesten 25mil herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå