Eirik Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Surfet litt på nettet og fant denne artige reklamevideoen.. http://www.big-boys.com/articles/boooo.html Husk å ha på litt lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 lol fan jeg ble skremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 den har vært her før.... heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Eg og, hadde nettopp hørt høy musikk og satt med nasen opp i skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Heldigvis er den vist før ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Sånn videoer er rå skumle, pluss at man blir paranoid av dem. Jeg har bytt å skruv ned volumet og ta litt avstand fra skjermen når det kommer sånne klipp som er litt mistenkelige rolige\fengende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hoppa himmelhøyt! skvatt som f..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Artig reklame.. Skvatt noe så inn i ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe den er alltid morsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hehe, viste den til dama igår kveld (når det var mørkt... ) Hun hoppet i taket, denget løs på meg i 5 minutter og gjorde det nesten slutt på stedet! Litt stygt gjort kanskje, men jeg lo som faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 sett den før, men framleis god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå