BJ Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Fant et nokså billig forsterker/basskasse sett, noen som har peiling på om dette duger eller suger? Koster forøvrig 1.579,- http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1418666435 Er dette noe å satse på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Vil sikkert gi litt lyd fra seg... og billig..... men en får hva man betaler for Ikke tvil om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Funker sikkert bra det der blir iaff mer lyd enn du har nå, tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det virker greit nok det... Skal selv putte inn noe nytt i min. Har verken radio eller cd spiller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Såg jo greit ut det der, men det er jo sånn når det gjelder lyd at du får det du betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hehe, ja det stemmer vel det. Men det bør jo lage litt lyd hvertfall i og med at det er 12" med passelig forsterker. Men viss jeg kjøper det så må jeg vel ha kassen i bagsjerommet? Hadde det gått ann å lagt til noe i midten av setene bak? sånn den kassen kunne stått der evt? Noen som har gjort dette eller har noen andre bra plasser å plassere kassen utenom bagsjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 tror ikke det er noen andre bra steder å plassere en basskasse enn bagasjen.... skal helst stå stødig, ikke på mykt underlag... og en 12" bakkkasse i baksetet tror jeg ikke jeg ville hatt ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Du får helt grei lyd for en billig penge, men det er ikke så veldig bra kvalitet. Skal du bare ha noe som durer litt og høres litt bra ut, så er det helt greit å bare kjøpe noe billig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 BJ, det du kan gjøre er å kaste kassa bak i bagasjerommet. Men så setter du nedi 2 bassreflekser i hattehylla.. har jeg gjort. Ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 BJ, det du kan gjøre er å kaste kassa bak i bagasjerommet. Men så setter du nedi 2 bassreflekser i hattehylla.. har jeg gjort. Ble bra. Jeg har 2 6x9" i hattehyllen fra før, ska jeg bare lage hull til disse bassrefleksene i mellom høytalerene da? Eller hvordan ville du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 en bass kasse skal ligge i bagga i bmw spørr du meg. Ikke kapp opp hattehylla. Keep it clean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå