DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg skal nå gå til anskaffelse av et effektanlegg (fra kat og bak) til min elskede ( e36 325i ). Lurer på om det er noen som kan anbefale et merke. Må være en fet lyd og ikkje noe bråk.. Kom gjerne med forslag og priser.. Takker for alle vetige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=74629 her er en som er fornøyd med sitt Eisenmann eksos iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Du kan også sjekke ut Scorpion som de selger hos www.koed.dk i Danmark. Har hørt flere som skryter av det og mener det er det anlegget som gir best effekt, i tillegg til bra lyd. Har selv bestilt. Koster 3000,- danske pluss avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Eg har bestilt Scorpion til min E36 323i og den blir trulig montert på i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg også skal til å kjøpe effektanlegg. enten kjøpe ferdig eller sveise sammen sjøl. Er det noe merkbar forsjell ved å fjerne katalysatorn i forhold til å bare bygge fra kat. og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Ligger vel noen hester i katalysatorn, men er vel ikke no sinnsykt. Får jo det problemet med EU kontrollen igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Scorpion "rumler" noe voldsomt på lavt turtall Er veldig irriterende faktisk, men med litt turtall blir det rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Monterte Scorpion i dag. Liker rumlinga på lavt turtall eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Blir mye mer når du har brukt det en stund, er ikke så verst med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå