Gå til innhold

325CI


stiifen
 Share

Anbefalte innlegg

den saken er jeg helt klar over og i grunn veldig ening i..mn problemet er jo å finne en pen 325CI som er pent kjørt/holdt..jeg ønsker ikke å kjøpen en slik bil såm tidligere er kjørt av ungdommer, for da vet man jo aldri hvordan tilstanden er (det finnes jo unntakstilfeller da)..

men uansett så lurer jeg mest på hva jeg skal se etter på bilen??..om det blir automat eller manuell får tiden vise, den jeg skal se på i morra er værtfall en automat bil :/..men den sparker sikkert litt den også da..men manuell kassene til bmw er jo svært sportslige av seg da... og mye av kjøregleden ligger jo dær som du sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt noen bmw`er og aldri direkte Brukt de..selvfølgelig har det blitt hastigheter..men ser ikke poenget i og slite ut akslinger å faen med å spinne og herje..hvertfall ikke med den jeg har pr.dags dato..det er cruisebil med mye power 8) ..så kommer det en fis i en a4 turbo eller noe å raser forbi er jeg snar og følger etter og parkerer (D)audi`n ;)

men som du sier..finnes mange som er ungdomskjørt og hardt brukt.. Motoren holder lenge og tåler mye juling så lenge den får vedlikehold..sjekk om den svetter hvertfall og hør etter ulyder/tikking..men du ser fort om bilen er brukt hardt egentlig. har du mulighet så jekk den gjerne opp og sjekk om det er noe slark i forstillingen. sjekk om klokka bak svetter etc.. er ikke noe mekaniker selv men tror du merker fort om det er noe galt med bilen mekanisk sett etter og ha prøvd den skikkelig..

hadde heller ikke ville kjøpt en som har gått jorda rundt for og si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...