stiifen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 tenker på å bytte ut min 1996 318is med en 1992 bmw 325 cia.. Det jeg da lurer på er hva jeg burde se godt etter?? slitedeler o.l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 må ikke kjøpe deg automat på en 325 coupe da.. forsvinner Mye av kjøregleden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiifen Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 den saken er jeg helt klar over og i grunn veldig ening i..mn problemet er jo å finne en pen 325CI som er pent kjørt/holdt..jeg ønsker ikke å kjøpen en slik bil såm tidligere er kjørt av ungdommer, for da vet man jo aldri hvordan tilstanden er (det finnes jo unntakstilfeller da).. men uansett så lurer jeg mest på hva jeg skal se etter på bilen??..om det blir automat eller manuell får tiden vise, den jeg skal se på i morra er værtfall en automat bil :/..men den sparker sikkert litt den også da..men manuell kassene til bmw er jo svært sportslige av seg da... og mye av kjøregleden ligger jo dær som du sier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Er generelt gitt mindre bank til understellet med en bil som har automat. Fort gjort aa bytte til manuell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 har hatt noen bmw`er og aldri direkte Brukt de..selvfølgelig har det blitt hastigheter..men ser ikke poenget i og slite ut akslinger å faen med å spinne og herje..hvertfall ikke med den jeg har pr.dags dato..det er cruisebil med mye power ..så kommer det en fis i en a4 turbo eller noe å raser forbi er jeg snar og følger etter og parkerer (D)audi`n men som du sier..finnes mange som er ungdomskjørt og hardt brukt.. Motoren holder lenge og tåler mye juling så lenge den får vedlikehold..sjekk om den svetter hvertfall og hør etter ulyder/tikking..men du ser fort om bilen er brukt hardt egentlig. har du mulighet så jekk den gjerne opp og sjekk om det er noe slark i forstillingen. sjekk om klokka bak svetter etc.. er ikke noe mekaniker selv men tror du merker fort om det er noe galt med bilen mekanisk sett etter og ha prøvd den skikkelig.. hadde heller ikke ville kjøpt en som har gått jorda rundt for og si det sånn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now