Gå til innhold

Hjelp, søsteren min vil kjøpe Passat!!


mhane
 Share

Anbefalte innlegg

huff... Bare vis henne bilder av BMW`ene så kjøper hun nok dem ;)

Vær glad det ikke er like ille som med søstern min... Hun kjøpte seg en Vectra :(

:lol:

Faderen har omega. Er en grunn til at jeg ikke har kjøpt opel ja.

Hehe.. Den er jo direkte vakker den da, Magne... :roll::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... Bare vis henne bilder av BMW`ene så kjøper hun nok dem ;)

Vær glad det ikke er like ille som med søstern min... Hun kjøpte seg en Vectra :(

:lol:

Faderen har omega. Er en grunn til at jeg ikke har kjøpt opel ja.

Hehe.. Den er jo direkte vakker den da, Magne... :roll::D

:lol::lol::lol: Vakker er ordet ja :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ho til å gå opp til ein 98' då får du nye karosseriet og stasjonsvogn. 97' er nesten berre sedan. Har sjølv ein 98' stv. Highline TDI som nr 2 bil.... Har hat den frå den var ny og eg må berre inrømme at det er ein kjempebil!! Var litt feil, men det er då retta på alle samen. Motoren er heilt topp, og brukar 0,5 på mila...slå den!

Størrelsen på denne bilen er ikkje 318 kan du seie....Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei å nei, du må få henne til å kjøpe Bmw, be henne kjøpe en 1serien, passer bra for damer

passer bra for damer??? pøh!

hun hadde sikkert lyst på litt større plass da siden hun vurderer en passat...

mitt argument er at BMW er best og at Wag er minst like dyrt å reparere, om ikke dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjøp av BMW er uaktuelt hadde jeg ihvertfall ikke gått for VAG, heller Toyota. Der har hun som regel bil som holder noen år.

Heller Toyota enn VAG altså!!

Vi har en 01. Passat 1.9TDI STV som akkurat har passert 120k. Den har allerede turboen begynt å lekke av, og ny står snart for døra, samme gjelder alle mansjetter, tettningsplater/ringer i understellet, forbanna dritt!

Der har du noen argumenter :wink:

Forstår ikke at hun vil ha VAG framfor BMW, men forstår at hun heller vil ha en driftsikker bil, som er mer A-B enn BMW og der kjøreglede og kjøreegenskaper er et fremmedord hvis det er det hun er ute etter.

Men da er ikke VAG tingen!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei å nei, du må få henne til å kjøpe Bmw, be henne kjøpe en 1serien, passer bra for damer

passer bra for damer??? pøh!

hun hadde sikkert lyst på litt større plass da siden hun vurderer en passat...

mitt argument er at BMW er best og at Wag er minst like dyrt å reparere, om ikke dyrere.

1serien er jo liten og søt bil da,selvom den er vill avogtil, men passer bra for damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ho til å gå opp til ein 98' då får du nye karosseriet og stasjonsvogn. 97' er nesten berre sedan. Har sjølv ein 98' stv. Highline TDI som nr 2 bil.... Har hat den frå den var ny og eg må berre inrømme at det er ein kjempebil!! Var litt feil, men det er då retta på alle samen. Motoren er heilt topp, og brukar 0,5 på mila...slå den!

Størrelsen på denne bilen er ikkje 318 kan du seie....Lykke til!

Det er nok størrelsen på bagasjerommet jeg taper på ja...

Må prøve å overbevise om at en 98 modell ikke koster så mye mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HIPP

Jeg (vi) greide det :!:

Kjøpet er avblåst. :D

Alle argumentene jeg plukket med meg herfra har hatt effekt.

Reg. reim skifte sto også for tur, dvs storservice. Selgeren ville ikke dekke dette innenfor avtalt pris, prisen var jo allerede ganske drøy så..

:clap: Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...