NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Datan min klarer ikke logge inn automatisk lenger, og når jeg logger inn, så forsvinner logginen straks jeg er på noe annet en forumet... vanvittig irriterende... Noen som vet hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 har samme problemet med en av de 3 (!) datamaskinene jeg bruker, men aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Har samme problemet selv, 10ende gang jeg må logge inn nå. Virker som jeg bare har lov til å være inlogget i 30 sekunder. Lurte på om det var jeg som gjorde noe feil men hvis det er flere med ti tommeltotter her så er det kanskje ikke oss det er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Har samme problem selv også. Det skjedde etter jeg endret litt innstillinger i konfigen pga. det nye domenet. Er nok cookiene som fucker opp. Gjorde enda en endring nå. Tror kanskje det ordna seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jepp *klappe flinke Gunnar på hodet og smile * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Det var usansynlig raskt levert. Har du en alarmklokke som begynner å ringe når noen sutrer her inne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ble ganske imponert over det jeg også... Bare glemte å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 fikk problem med å logge inn jeg også, men så har jo jeg hvert pcløs hele dag, windosen klikka og jeg måtte installere alt på nytt, holder på med å oppdatere drittpcen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Har noe lignende her, viss det viser nye inlegg på alle emnene når jeg kommer in på siden, så forsvinner alle nye innlegg når jeg går in på et emne...strange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det var usansynlig raskt levert. Har du en alarmklokke som begynner å ringe når noen sutrer her inne eller? Sixth sense. Men ser at det fortsatt er problemer jeg også... med at det ikke dukker opp uleste innlegg. Skal se om jeg finner utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hadde det jeg og, men fikset seg da jeg slettet cookies osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Har dere som har trøbbel med dette forsøkt å logge ut og inn igjen? Det ser ut som det fungerer her nå. Edit: Glem det.. det gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Nå må nok alle logge inn helt på ny. Håper alle husker passordene sine... hvis ikke får dere bruke linken på innloggingssiden for glemt passord. Så nå gjenstår det bare å se om ting funker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det funka her nå vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Nå funker det som bare det her også. EDIT: Rettelse... Nå må jeg logge inn hver gang jeg skal inn på sidene. Funker som bare det ellers. Jeg har huket av det valget om at jeg vil logges inn automatisk på denne maskinen hver gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå