///M Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 20-22mai er det klart for gatebil igjen,jeg gleder meg vilt. Det står ikke noen steder hvilken dag det skal være breisledd konkurranse,er dette noe som skal skje hele helgen eller kun 1av de 3 dagene. Da jeg skal dit på en av de dagene vil jeg helst dra den dagen de har breisleddkonkurransen,noen som vet hvilken dag det kommer til å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Er jo ikke breisladdkonkurranse på vålerbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Er kun på Rudskogen det er breisladd konkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Breisladd ala Vålerbanen: "Vålersladden"!Konkurransen er åpen for både gate og løpsbiler. Vålersladden går ut på å dra tre skikkelig rykende piruetter som skal ende i en heftig breisladd. Alle som har lyst kan melde seg på å delta i en kvalifisering. Juryen velger ut 12-15 stk (avhengi av hvor mange som melder seg på) som får bli med i selve konkurransen. Disse kjører 2 omganger, hvor de 5 beste går til en finale. Røyk, stil og utførelse vektlegges. og Søndag: 1315-1400 Vålersladden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 kult med breisladd på Våler oxo. det har det jo ikke vært før.. gleder meg som en liten unge. håper bare det blir litt bedre vær enn i fjor. er så forbanna kaldt å ligge i telt når det er minus grader ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Breisladd ala Vålerbanen: "Vålersladden"!Konkurransen er åpen for både gate og løpsbiler. Vålersladden går ut på å dra tre skikkelig rykende piruetter som skal ende i en heftig breisladd. Alle som har lyst kan melde seg på å delta i en kvalifisering. Juryen velger ut 12-15 stk (avhengi av hvor mange som melder seg på) som får bli med i selve konkurransen. Disse kjører 2 omganger, hvor de 5 beste går til en finale. Røyk, stil og utførelse vektlegges. og Søndag: 1315-1400 Vålersladden. du er knuppenupp,takk, tenkte kanskje det var på en lørdag, og jeg må jo jobbe, derfor tenkte jeg at jeg tar fri hvis det er den dagen det er sleddekonkurrasne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå