Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Tror jeg skal bytte ut den ene forskjermen, for den er ganske ødelagt etter en understellsbehandling Noen som vet hva prisen er på en slik? Hvor bør jeg handle denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Du kan jo sjekke ut www.gsbildeler.no og se hva du finner der... Fant ett eksempel på sidene til GS: A Alt. 52010 41358215272 Skjerm E-36 h.s m/sideblinklys 09/96 1,562.50 Ellers så kan du jo kontakte www.osbildeler.no , BilXtra , Mekonomen eller Schmiedmann? Mulighetene er mange. Anbefaler deg å ta en ringerunde for å finne den billigsta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Sjekk ut www.veng.no. BilXtra og sikkert mange andre bestiller alle karosseridelene sine derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 sjekk http://www.kaross.no/ der koster en ny forskjerm ca 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Okai, så kommer et sikkert vanvittig dumt spørsmål : Hva er høyre og hva er venstre på bilen? Reknes det fra foran bilen, eller bak bilen?Høyre er jo passasjer sida når du sitter inni, men ikke når du står foran bilen..har aldri blitt klok på det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Okai, så kommer et sikkert vanvittig dumt spørsmål :Hva er høyre og hva er venstre på bilen? Reknes det fra foran bilen, eller bak bilen?Høyre er jo passasjer sida når du sitter inni, men ikke når du står foran bilen..har aldri blitt klok på det der Førersiden er venstre side på bilen, så lenge du ikke bor i England Seriøst: Se på bilen bakfra, høyre er passasjersiden og venstre er førersiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bakfra alså spank you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Bakfra alså spank you You're welcome.... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Men seriøst! Ikke bruk uoriginale veng skjermer og andre pirat. Er fint å bruke til gamle bruksbiler osv. som det ikke er så nøye med. Passformen er sjelden 100% og materialkvaliteten er dårligere. Os selger vel originale skjermer, og selvsagt BMW forhandlere. Bare et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Husker jeg kjøpte skjermer til min E30 fra Veng.... De var veldig billige i forhold til originale, men desto vanskeligere å montere og få de rett i forhold til dørene og panser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hmm...hørtes skummelt ut det der Skal jo ha bilen 100% nå, og da kan jeg ikke ha gliper rundt forbi, skal ta en prat med OS og GS jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå