Aguilera Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Tror jeg skal bytte ut den ene forskjermen, for den er ganske ødelagt etter en understellsbehandling Noen som vet hva prisen er på en slik? Hvor bør jeg handle denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Du kan jo sjekke ut www.gsbildeler.no og se hva du finner der... Fant ett eksempel på sidene til GS: A Alt. 52010 41358215272 Skjerm E-36 h.s m/sideblinklys 09/96 1,562.50 Ellers så kan du jo kontakte www.osbildeler.no , BilXtra , Mekonomen eller Schmiedmann? Mulighetene er mange. Anbefaler deg å ta en ringerunde for å finne den billigsta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Sjekk ut www.veng.no. BilXtra og sikkert mange andre bestiller alle karosseridelene sine derfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bizzy Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 sjekk http://www.kaross.no/ der koster en ny forskjerm ca 700,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Okai, så kommer et sikkert vanvittig dumt spørsmål : Hva er høyre og hva er venstre på bilen? Reknes det fra foran bilen, eller bak bilen?Høyre er jo passasjer sida når du sitter inni, men ikke når du står foran bilen..har aldri blitt klok på det der Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Okai, så kommer et sikkert vanvittig dumt spørsmål :Hva er høyre og hva er venstre på bilen? Reknes det fra foran bilen, eller bak bilen?Høyre er jo passasjer sida når du sitter inni, men ikke når du står foran bilen..har aldri blitt klok på det der Førersiden er venstre side på bilen, så lenge du ikke bor i England Seriøst: Se på bilen bakfra, høyre er passasjersiden og venstre er førersiden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Bakfra alså spank you Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Bakfra alså spank you You're welcome.... Hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
325e Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Men seriøst! Ikke bruk uoriginale veng skjermer og andre pirat. Er fint å bruke til gamle bruksbiler osv. som det ikke er så nøye med. Passformen er sjelden 100% og materialkvaliteten er dårligere. Os selger vel originale skjermer, og selvsagt BMW forhandlere. Bare et lite tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Husker jeg kjøpte skjermer til min E30 fra Veng.... De var veldig billige i forhold til originale, men desto vanskeligere å montere og få de rett i forhold til dørene og panser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Hmm...hørtes skummelt ut det der Skal jo ha bilen 100% nå, og da kan jeg ikke ha gliper rundt forbi, skal ta en prat med OS og GS jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts