BimmerKing Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Jeg har en SVÆRT irriterende sak som dukker opp på pc'n hver jævla gang jeg skal åpne min datamaskin. Da kommer det en install-feilmelding om Nokia PC-suite. Jeg har avinstallert den, fjernet ALT som kan ha noe med Nokia å gjøre fra maskinen for godt, men like forbannet så dukker denne dritten opp. Hva kan jeg gjøre med dette? Blir så frustrert over denne maskina mi at det er tett før den ryker ut vinduet her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Reg Cleaner... http://www.worldstart.com/weekly-downlo ... ner4.3.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Takker, antiloop. RegCleaner er nå lastet ned og klar til bruk.... Så får jeg se om jeg får det til da... Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Kan selvsagt ikke garantere noe og det finnes mange andre progz som muligens gjør jobben bedre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Da her jeg prøv RegCleaner, men det hjalp dessverre ikke.... Andre forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Har du XP kan du gå på Run/Kjør og skrive msconfig og se om du finner noe Nokia-setup-greier der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Har du XP kan du gå på Run/Kjør og skrive msconfig og se om du finner noe Nokia-setup-greier der. Nei, jeg fant dessverre ikke noe der heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 bruk ad aware,spyware,windows washer, jeg bruker dem alle på engang, så alt blir ryddig,pent og rask Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caramba Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Har du XP? Og vet når problemet dukket opp. Da kan du prøve systemgjenoppretting. Du mister en del av det du har innstalert etter den datoen, men det kan være verdt det. Fikk noe spyware på min maskin og systemgjenopprettingen fikset det problemet. Caramba Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Nei, jeg husker ikke når problemet oppsto, men kansje jeg skal prøve likevel.... Takk... Må prøve altfor å få vekk den dritten. Ufattelig irriterende sånt ass.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 .....Nokia er ikkje kjent for god software då.....kan som du har oppdaga vere lei å verte kvitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Installer nokia suiten igjenn... og avistaller på rette måten! det nytter ikke bare fjerne filene på disken! må fjerne register-keyene og! evt. kjør regedit søk etter filnavnet som plager deg og slett hele dritten!(hvis du tør:-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts