emilst Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Serviceindikatorlampen lyser konstant. Har fått opplyst at det kan være et datakort som har gått? Hvor sitter dette kortet? - lett å bytte selv? Alternativt å skru av hele lampen - hvordan? BMW 318i (86 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Kan være batteriene i SI kortet som har tatt kvelden. Sitter bak på printplaten som er i instrumentpanelet. Du må mao ta ut instrumentene. Her kan du også koble ut serviceindikator dioder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Du har forsøkt å resette lampen? Hvis den mener du skal ha service, så lyser den jo konstant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Er vanlig problem på E30 at SI batteriene tar kvelden. Er ett vanlig NiCd batteri der og de varerer ikke evig. Jeg syns hele service indikator greiene var noe forbanna møkk jeg. Så på min gamle 325i E30 dro jeg ut hele møkka i stedet for å skifte batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Takk for svar...tror jeg napper ut hele kortet. Bare irriterende å se på. Bilen har nettopp hatt stor service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå