Gå til innhold

318i, E46 til salgs, meget pen, mye utstyr!

fredrika
 Share

Anbefalte innlegg

Dette var vel kanskje å ta litt vel mye i "Norges peneste og best utstyrte 318i, E46!!!" :wink:

må jeg si meg VELDIG enig i..

ser ganske så "normal" ut i mine øyne den der men.. :?

Jeg er så enig me dere... Ser helt normal ut den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel kanskje å ta litt vel mye i "Norges peneste og best utstyrte 318i, E46!!!" :wink:

Smaken er som baken sier nå jeg. I forhold til en viss blodtrimmet og blodsenket, blå E36, med fartsstriper og Lexus lookalike baklamper så vil jeg nå si at bilen er pen.....

Men for all del, man må da få lov til å ha sine meninger.

Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påståtte forbruket på 0,7 gjelder i så fall på landeveien. Ved bykjøring er det offisielle tallet 1.13. Og om man i samme slengen skal være like ærlig om 'hifi-anlegget', så er vel dette kanskje de 10 billigste høyttalerne som er produsert i høyttalerens historie :)

Ellers en veldig pen bil med fine hjul. Personlig ville jeg nok ikke ha montert på styling fra eldre modeller. Men e36 m-speil passer i hvertfall bedre på en e46 enn på en golf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påståtte forbruket på 0,7 gjelder i så fall på landeveien. Ved bykjøring er det offisielle tallet 1.13. Og om man i samme slengen skal være like ærlig om 'hifi-anlegget', så er vel dette kanskje de 10 billigste høyttalerne som er produsert i høyttalerens historie :)

Ellers en veldig pen bil med fine hjul. Personlig ville jeg nok ikke ha montert på styling fra eldre modeller. Men e36 m-speil passer i hvertfall bedre på en e46 enn på en golf :)

Ja, det stemmer 0,7 er på landevei, men den kan nok bruke mindre enn 1,13 på bykjøring også. Kommer helt an på hvordan man kjører. :lol:

De høyttalerne er ikke av det beste, helt enig, men bedre enn helt original, og ikke på langt nær så bra som HK anlegget til BMW. Skal man selge bilen må man iallefall opplyse om det riktige utstyret.

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken sier nå jeg. I forhold til en viss blodtrimmet og blodsenket, blå E36, med fartsstriper og Lexus lookalike baklamper så vil jeg nå si at bilen er pen.....

Fredrik.

hehe..ooh den svei.. hører han som har peiling gitt.. lexus lookalike å ja.. :clap: å blodsenket? justerbart dette gutten min så kan heve den som en buss hvis jeg vil..har noe med helheten av bilen og gjøre..

bilen din er pen..for all del..har heller ikke sagt noe på det..men var litt og ta i det du skrev i annonsen om at den var norges best utstyrte etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik.

Det vi skal frem til er jo at du skriver den er en av norges mest velutstyrte og peneste 318 og d stemmer jo ikke. Har sett finere 318 en d der.. + at velutstyrt er den hvertfall ikke... 'no offence' men d e jo bare sannheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påståtte forbruket på 0,7 gjelder i så fall på landeveien. Ved bykjøring er det offisielle tallet 1.13.

Jeg synes disse tallene hørtes veldig høye ut.

Den gamle E46 316 til mamma klarte jeg å presse ned i 0,54 på strekkningen Larvik-Trondheim-Larvik med forholdsvis snill høyrefot, men jeg var alikevel ingen sinke og det var ikke mange biler som kjørte forbi meg.

Ved normal kjøring og mamma bak rattet brukte den 0,78 på blanda kjøring, men mest bykjøring.

Dette er riktig nok en 316i, men det er jo stort sett samme motoren, bare med 13 hk ekstra og litt mer dreimoment.

For ikke å spore helt av så var det en pen bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...