Gå til innhold

Verksteder?


Caramba
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel mange av dere som har forskjellige erfaringer med forskjellige BMW verksteder.

Har min BMW 530 E34 inne til en større rep. Toppakninger, katalysatorer, foringer i travers, bremserør og bensinrør + litt småtteri. Leverte bilen den 8 april 2005 Det ble antydet at den skulle være ferdig til 27 april, deretter 4 mai, så 10 mai og nå muligens den 14 mai. Det betyr at de har hatt bilen inne i over 1 mnd. og dette synes jeg begynner å bli i langste laget. :(

Hva mener dere?

Caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange av dere som har forskjellige erfaringer med forskjellige BMW verksteder.

Har min BMW 530 E34 inne til en større rep. Toppakninger, katalysatorer, foringer i travers, bremserør og bensinrør + litt småtteri. Leverte bilen den 8 april 2005 Det ble antydet at den skulle være ferdig til 27 april, deretter 4 mai, så 10 mai og nå muligens den 14 mai. Det betyr at de har hatt bilen inne i over 1 mnd. og dette synes jeg begynner å bli i langste laget. :(

Hva mener dere?

Caramba

eeeeeh :shock: Kan umlig gjøre stort på det verkstedet du har levert den på.. makan til dårlig service sier jeg bare..det du skriver av rep. over her tar ikke mange dagene på et bmw-verksted hvertfall så lenge de har delene liggende..

å driver de og forskyver datoen den skal være ferdig så tørr jeg ikke tenke på hvor høy regning du får etter 1mnd på verksted.. :?

kommet til og krevd Kraftig rabatt fra dem hvertfall! de kan ikke forskyve og forskyve det på den måten..folk er jo tross alt som oftest avhengig av bilen sin.. klag som faen sier jeg bare!

jeg hadde min gamle E36 320 inn på storrep for noen år siden til et lokalt verksted her. Skiftet en god del ting til nærmere 20 lapper som blandt annet topppakning,bremserør,opphengskuler,hjullagre rundtom,radiator,motor til takluke,el.vindu +++ å de brukte 3 dager fra de fikk bilen til den var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en forhåndsestimert pris og betalt inn et forskudd på ca. 2/3 av den prisen Når jeg ringte dem den 4 mai sa de at de ventet på en pakning fra Tyskland. Når jeg ringte dem i dag, sa de at den ene toppen måtte slipes. Dette burde de ha sett før. Det mener nå jeg.

Caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hm!

Fikk leiebil i Pinsen m/defekte bremser.

Bilen ble "ferdig" den 18 Mai. (ble levert 8 april)

Men, jeg ba om 3 ting.


  • EU- gokjenning
    Rep av Motor
    Rep av risting ved hastigheter mellomm 60-95 km/t

Av disse 3 tingene er det kun EU godkjenningen som er i orden.

Bilen rister like j*****lig

Peilet oljen i dag etter ca 240 kjørte km. og den viste godt under min. merket. Bilen ryker helt forferdlig og kunne vært brukt til røyklegging av en rockekonsert e.l.

Hva bør jeg nå gjøre?

Har noen, noen gode tips til meg?

Caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage?

Joda! selvfølgelig skal jeg klage. :D Du skulle bare ha visst. Men, hva slags rettigheter her en forbruker som meg (eller deg)

Hva kan jeg kreve? uten å måtte betale for det?

Caramba

Du kan kreve at de oppfyller sin del av avtalen. (Kontraktbrud?) - Uten at jeg vet hvilken avtale du hadde med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! selvfølgelig skal jeg klage. :D Du skulle bare ha visst. Men, hva slags rettigheter her en forbruker som meg (eller deg)

Hva kan jeg kreve? uten å måtte betale for det?

Caramba

Hva har de tatt seg betalt for? Har de tatt seg betalt for rep av motor og risting er det bare å kjøre på... hvis ikke blir det litt mer diffust.. Men over en måned på eu-kontroll er jo litt "rart" det og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Dette verkstedet anbefaler jeg :D

SH Bilteknikk AS

Tlf: 33375441

Sjefen heter Fredrik Hultstròm og har jobbet med BMW i 10år i alle fall.

Alle som jobber der kjører BMW

Besøksadresse er : Carl XV gate 19A

3150 Tolvsrød

Dette er i Vestfold.

Skulle noen benytte seg av dette verkstedet, så si at dere har snakket med meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...