Gå til innhold

BMW treff i Harstad sommeren 05 ?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Da står sommeren på døra og sommer felgene er vel satt på hos de fleste BMW glisene også her Nord.Noen som er keen på å møte andre BMW eiere, få inspirasjon og dele tanker / idèr eller kun RÅNE på rekke og rad i byen en lørdagskveld med 10-20-30 andre bmw`er ?

da anbefaler jeg å skrive:

"markus Vang, Harstad, 95926332, BMW XXXX"

nedenfor så vil jeg ta kontakt for mer informasjon senere.

I fjor planla jeg og arrangerte altså jeg et calibra treff, selv om vi kun var 10-12 biler hadde vi det utrolig gøy og jeg vil gjerne arrangere et liknende treff for BMW`er i år.

jeg tenker hovedsakelig E30/E36.

Stedene det vil kommer biler fra blir vel:Harstad, Tromsø, Bodø, Sortland, Narvik og litt rundt der...

de som kunne tenke seg å være med noe som dette kan skrive navn og telefon nummer, og "bra!" eller noe sånt, dere som ikke skal være med, vær så snill og ikke ødelegg og rot til tråden med "jeg vil, men kan ikke" osv.

jeg trenger kun en liste med navn, tlf nr og hvordan bil for de som vil være med i sommer på BMW E30/E36 treff i Harstad.

FOR DERE SOM SKAL/VIL DELTA: skriv gjerne ned noen ønsker om hva dere vil ha med, råning,premiering og samvær er selvfølge...:)

I fjor kostet det 150,- for eiere som deltok med bil, noen som fungerte bra!det blir nok råning, grilling og pilsing senere på kvelden og varme tanker rundt et bål i nord norge :)

Jeg lover jeg skal arrangere et hyggelig nord norge treff dersom det blir aktuelt.

Håper mange melder sin interesse og at tråden ikke blir ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...