Kenneth BMW Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Tid for polering: Det er fint vær ute, sol blå himmel men litt vind. Bilder blir lakt ut vist den blir bra hehe. Regner med jeg bruker noen timer på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Gleder meg til bilder, men du gir meg dårlig samvittighet ! Bilen min skulle absolutt ha vært vasket og shinet både inni og utenpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Pust pess! En liten pause nå, er snart ferdig, men blir man noen gang fornøyd? hehe Svarte biler vises alt på Jaja ut å gni igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Svarte biler vises alt på Veeeldig glad for at du nevner det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Svart er ein krevande farge! Titanium Silver....briljant når den er blank, og ikkje jævlig når den er skitten! Lykke til med jobben! (polerte på fredag..full pakke, og kjempe resultat!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg skal vente litt med å polere. Er så ekstremt mye pollen i lufta nå, vil ikke at det skal trenge inn i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå