///M Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 BMW-treffet. yuhuuu da kommer jeg der, men holder meg mest til go karten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Nå har det kommet en del mer informasjon Høyreklikk, og lagre.... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... en2005.doc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Om jeg får ferdig E24`n blir det vel til at jeg svinger meg en tur nedover.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 ...kva dato er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Slik det ser ut nå skal jeg sannsynligvis begynne å jobbe den 13. juni - på Bryne. Så da blir det neppe noen Rudskogen-tur på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg har veldig lyst å bli med på dette vi får se hva som skjer de datoene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Slik det ser ut nå skal jeg sannsynligvis begynne å jobbe den 13. juni - på Bryne. Så da blir det neppe noen Rudskogen-tur på meg... Fått deg sommerjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Slik det ser ut nå skal jeg sannsynligvis begynne å jobbe den 13. juni - på Bryne. Så da blir det neppe noen Rudskogen-tur på meg... Fått deg sommerjobb? Kan se slik ut, ja! Hadde egentlig tenkt å finne meg noe i Vestfold og bli der i sommer, men ser ut for at jeg får drømmejobb for en i min situasjon (under utdanning innen tegning/konstruksjon/produktutvikling), så jeg føler jeg ikke kan si nei. Det er flere andre faktorer også som gjør at jeg bør føle meg meget priviligert som får sjansen! Kan si det slik at det går ut på å sitte og tegne 3D i SolidWorks på utviklingsavdelingen for et firma som produserer roboter til store aktører i bilindustrien - og flere hint trenger jeg vel ikke gi deg..? Med andre ord helt optimalt i forhold til hva vi driver med på skolen, og knall til CVen. Litt sommerjobber innen relevant fagområde + 3 års erfaring som IT-konsulent bør gi meg et lite fortrinn på jobbsøkingen om 2 år i forhold til de som er rett fra VGS. Skulle jeg jobbet i Vestfold ser jeg for meg at jeg kanskje hadde fått et eller annet samlebånds- eller lagerarbeid om jeg hadde vært heldig, har jo ikke akkurat søkt på mye. Har jo en god del IT-kompetanse og erfaring, men er vanskelig å komme inn på noe slikt for bare en måned eller to uten å være kjent med firmaet fra før. Menmen - alt er ikke "set" enda, og det blir trist å være borte fra dama hele sommeren, så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Øyh dårlig Gunnar, da må jo jeg dra alene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Jepp - og jeg har kjøpt hjelm til ingen nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Øyh dårlig Gunnar, da må jo jeg dra alene! Nåja, alene blir du nok ikke Det pleier jo å være ca 200 betalende bileiere på området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Okei da, men da kjenner jeg ingen og det er litt kjipt Btw, noe man bør få sjekket på bilen på forhånd? Tenker på teknisk kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Okei da, men da kjenner jeg ingen og det er litt kjipt Btw, noe man bør få sjekket på bilen på forhånd? Tenker på teknisk kontrollen. Sjekk at bilen ikke lekker noe flytende, og bytt bremseveske. Det kan også være lurt å sjekke hvor mye det er igjen på bremseklossene, og ta et oljeskift dersom det er lenge siden sist skift. Ha ellers minst mulig med i bilen, siden den må tømmes for alle løse gjenstander før du får kjøre på banen. Ta f.eks. ut eventuell subkasse hjemme. Selv drar jeg nok fra Stavanger uten bakseteputen, for å få plass til hjul baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Okei da, men da kjenner jeg ingen og det er litt kjipt Jeg er f.eks. både lett å kjenne igjen og lett å prate med ! Det siste er det mange andre som er også! Utgangspunktet for å bli kjent med folk er jo utmerket siden man allerede før man har snakket sammen vet at man har minst en felles interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 og bytt bremseveske. Er ikke det en litt stressete jobb? Utgangspunktet for å bli kjent med folk er jo utmerket siden man allerede før man har snakket sammen vet at man har minst en felles interesse. "Jaså, du kjører bmw du og" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå