mowz Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Noen som var på gatebil på rudskogen og så bmw e34 M5'n til vs motor med 1033 gamp og 1095nm ? Den var helt ekstrem. Spant jo hele sletta nedover! Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 den er ganske så heftig den kjerra der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ble enda mer glad i bmw etter vs sin optreden med sin m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 jepp jeg var der. sayco den biln ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Den spant faen meg gjennom hele svingen, og nesten hele sletta etter svingen! Sykt fett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Har sett den kjøre niere på Gardermoen Raceway også. Var helt absurd å se på - gikk treigt de første metrene før han fikk skikkelig turbotrykk, og så tok det bare fullstendig av. Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 treigt og treigt. har sett en film naar den kjorte 402meter, og syntes det sparket godt i fra. Hadde da en automatkasse. Sykt raatt bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 skulle hatt vs fyren som aktiv medlem her.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 En bekjent av meg som skrur for KRB er nede og besøker VS i dag, så jeg får satse på at jeg får alle detaljer senere.. Vet ihvertfall at den har bremset enda mer i år enn i fjor, men det var visst litt hysj-hysj, så jeg får holde kjeft. KRB holder på med ny motor, 2.6-liter og en enorm turbo. Forventer å passere 1000hk. Men den er desverre ikke ferdig, så han skal kjøre på fjorårsoppsettet en stund enda. Det er en 2.2-liter som bremset ~860hk i fjor, men de skal bare kjøre den på 6-700hk på Våler. Hadde hatt den fra hverandre og skrudd sammen igjen i går og forgårs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå