Mirakulix Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Dobbel m-tech / M3-GT2 vinge til sedan ? Lurer egentlig på det finnes til sedan? Hvor jeg ev. kan få kjøpt en slik? Jeg vet jo det finnes på coupe modeller, men finnes denne type vinge til sedan? noe aka denne.https://www.koed.dk/functions/billede.asp?billede=2635_1_34470.jpg&map=1
Frode H. Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 318is Class ll hadde slik vinge orginalt og den er 4-dørs.
Erik E30 Einum Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Den Mirakulix linker til er ikke komplett ser det ut til. Det ser ut som om det kun er den øverste delen av vingen som er satt rett nedpå luka. Det skal være en stjert som ligger flatt på selve bagasjeluka også. Se i galleriet mitt for E36 og Class II-spoiler: http://tinyurl.com/79nhg Du skal ikke sette på en slik du da Frode, så får jeg bilde av compact også?
Frode H. Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Du skal ikke sette på en slik du da Frode, så får jeg bilde av compact også? Det lengste jeg kan strekke meg til når det gjelder spoiler på compacten er den orginale M-Tech spoileren eller en E46 M3 spoiler. Synest egentlig M-Tech varianten ser grei ut. Hvis du klarer å ikke bli distrahert av de sykt stygge baklysene på denne bilen er det slik den ser ut.
oeyvindt Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Jeg har en orginal underdel fra 318 is class 2, altså sedan, tilsalgs. Den øvre delen er den samme på coupe og sedan. Den kan kjøpes løs hos bmw forhandler, delenr.5171 22 64509, sammen med monteringssett.
Erik E30 Einum Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 En blanding av Manta A og '02-lykter jo! :S M-vingen er fin på compact, men det hadde vært spennende og sett hvordan Class II- / GT-vingen hadde tatt seg ut på en slik bil. Søkte en del i Google etter jeg postet forrige innlegg, men fant ikke noe. Det var forøvrig en spøk fra min side om at du skulle montere det da.
Chris Posted May 12, 2005 Posted May 12, 2005 kunne tenkt meg den gt2 vinga sjøl.. men vil ikke ha den leppa under..\\ Og kjøpe den orginal er jo bare å drite i, 6500.- bare for toppen!!
Mirakulix Posted May 12, 2005 Author Posted May 12, 2005 Erik E46 Einum, Du har rett jeg tenker på en slik vinge som har den lille leppa under Får man tak i den til E36 sedan ?
Chris Posted May 12, 2005 Posted May 12, 2005 OS bildeler har, Spoiler bakluke E-36 M-tech dobbel. Men om det er til coupe eller sedan vet jeg ikke.. forskjell?trodde den passet begge... Men hvorfor ikke bare kjøpe fra Koed ??? DKK 949
Mirakulix Posted May 12, 2005 Author Posted May 12, 2005 Står jo alle coupe modeller på koed. Vist ikke ville jeg bestilt på flekken !
jonr Posted May 12, 2005 Posted May 12, 2005 Du skal ikke sette på en slik du da Frode, så får jeg bilde av compact også? Det lengste jeg kan strekke meg til når det gjelder spoiler på compacten er den orginale M-Tech spoileren eller en E46 M3 spoiler. Synest egentlig M-Tech varianten ser grei ut. Hvis du klarer å ikke bli distrahert av de sykt stygge baklysene på denne bilen er det slik den ser ut. Må si det var vanskelig å ikke fokusere på de lyktene
Mirakulix Posted May 12, 2005 Author Posted May 12, 2005 Noen som vet om coupe og sedan har like stort bagasjelokk ? Chris, jeg skal kjøpe ifra koed om det passer. digg med bremselys i spoiler! Ev. noen som har giddet å målt bagasjelokket på en coupé. (på ytterkant: langs og på siden) Jeg er iferd meg å gi opp autoshineshop!
Chris Posted May 12, 2005 Posted May 12, 2005 Jeg kan måle når jeg kommer hjem. Utrolig fin den GT2 vinga.. men er ikke sikker på om jeg skal gå for den med eller uten leppe..... hmm...
Mirakulix Posted May 12, 2005 Author Posted May 12, 2005 Jeg synes du skulle gå for den med leppa! den vekker bare enda mer oppmerksomhet, med tanke på detaljer. er digg med en dobbel vinge. Ta og må du når du kommer hjem, så skal jeg også måle mitt bagasjelokk. -takk-
Recommended Posts